Translated by: Ole Jacob Christoffersen, Partner Relations Associate

Laura Myers fra CMS-Connected tok en prat med vår administrerende direktør og Co-founder, Aleksander Farstad, om ledelse og hvilke trender og innovasjoner han ser for content management i fremtiden. 

Her er et utdrag av intervjuet:

Som administrerende direktør, hva syntes du er de grunnleggende elementene for å lede et vellykket selskap?

"Mennesker! eZ ble grunnlagt på en filosofi om at innovasjon skjer ved samspillet mellom mennesker. Suksess skjer når du kan tiltrekke, vedlikeholde og utvikle talentfulle mennesker i en åpen kultur der man deler informasjon og kunnskap." 

Hva mener du eZ Systems har gjort for å bidra til Gartner Magic Quadrant, og hvordan har du tenkt til å opprettholde det momentet?

"For å være ærlig fokuserer vi ikke så mye på selve analytikerforholdet. Vårt fokus er å utvikle god programvare samt tjene våre partnere og kunder. Mens de fleste av våre konkurrenter er gode WCM-løsninger, skiller eZ seg ved å komme inn å gi en bedre løsning for kunder som har sofistikerte, innholdsdrevne forretningsmodeller med mer komplekse behov. Eksempler er bedrifter med et stort antall nettsteder, som har integrasjons- og tilpasningsbehov som strekker seg utenom web funksjonene,  og nettsider som håndterer mye trafikk, flere brukere og redaktører. Vi håndterer f.eks 10 millioner abonnenter for The Economist, flere millioner kunder til den franske banken Credit Agricole eller tilkoblede kjøkkenapparater til Kitchen Aid."

Hva er dine tanker rundt WCM universet? Hvilke trender ser du i horisonten, eller hvor tror du vi vil se mest nyskapning i de kommende månedene?

"Vi ser at det digitale beveger seg utover nettet, og vi ser at det er innhold som bidrar til digital suksess. Dette akselererer, med apps, mobil, IoT og flere ting som kommer. Men de fleste CMS er fortsat rent web-sentriske og ikke innhold-sentriske. Dette passer dårlig for denne nye digitale verden.

eZ ble designet til å være innholdsrettet, og er bygget for fremtiden. Vi ser nå nyskapning som skjer rundt kjernevilkårene for innholdsstyring, og sørger for at man enkelt kan håndtere alle typer innhold, fra hvilken som helst kilde, distribuert til hvilken som helst kanal og som når målgruppen til rett tid og med riktig innhold." 

Du kan lese hele intervjuet her! 

Interessert i eZ? Kontakt oss her!

Load Comments
loading...